tisdag 17 september 2013

Mellan vitt och försäkringskassan

Mina känslor varvas just nu en period igen.
Ena stunden känns allt hanterbart för att nästa ligga på gränsen till att hyperventilera över "kraven" att jag måste börja arbetsträna.
Vill det för att jag vet att det är nyttigt.
Men hade hoppats på att jag och min chef kunde lägga upp det och att jag skulle få styra över det när det skulle PASSA MIG...
Nähä då bara för att jag blev sjukskriven på heltid fram till 1/12 så blev det lite knorrigt och ett nytt möte ev för att planera mina "inskolningsdagar"...

fick mig att känna ångest för att sen för nån timme känna illamående...
Ska jag fixa detta får jag nog äta ångestdämpande de första passen.... är man då redo kan man ju undra ?!

För att försöka släppa den värsta ångesten's grepp förut påbörjade jag att måla en pigtittare som jag fått av en vän. Så nöjd och tacksam för den fina gåvan. Tack L ♥

Inga kommentarer: